Így kerülje el a sérüléseket edzés közben

Spinning térd

spinning térd

Fenyvesi Zsófia Ebből a 4 jelből tudod, hogy a kisbabád tényleg szeret A testmozgásnak számtalan jótékony hatása van mind az egészségünkre, mint pedig a külsőnkre nézve, azonban sajnos az, aki rendszeresen sportol, kisebb-nagyobb sérüléseket szenvedhet közben.

Egy-két könnyedebb edzéstől eltekintve az összesnél szerezhetünk kellemetlen élményeket, így a Women's Health magazin összegyűjtött pár jó tanácsot, amelyekkel elkerülhetjük a sérüléseket.

  • Térdfájás ellen jöhet a sport - kezdj neki még ma!
  • A leghatékonyabb közös készítmények
  • A spinning az egyik legjobb kardióedzés, ha ésszel csinálod
  • A közös kenőcs nem drága
  • Csípőízületi fórum tünetei és kezelése
  • A térd immobilizálása sérülés után
  • Decaris ízületi fájdalom
  • Spinning edzés - kellemeset a hasznossal! | Blog | Oxygen Fáy

Spinning Leggyakoribb sérülés: térdfájdalom Hogyan történhet: a bicikli rossz beállítása Megelőzés: Spinning térd spinningről, akár kinti kerékpározásról van szó, használat előtt mindkét esetben állítsuk be megfelelően a bringát. Ha csoportos edzésre megyünk, akkor érdemes kicsit előbb odaérni, hogy még kezdés előtt magasságunkhoz tudjuk méretezni, mivel közel sem biztos, hogy az előttünk lévőnek is hasonló testi adottságai voltak, mint nekünk.

spinning térd

Első lépésként állítsuk be az ülést: mozgassa előre-hátra addig, amíg ülve az elöl lévő térdét pontosan a pedál tengelye fölé nem tudja helyezni.

Utána állítsa be a magasságot úgy, hogy tegye be a lábait a pedálba, majd kezdjen el lassan tekerni, amíg egyik lába teljesen alulra nem ér. Ekkor a térdének kb.

spinning térd

Utolsó lépéskent állítsa be úgy a kormányt, hogy kényelmesen rá tudjuk tenni a kezünket, úgy, hogy a könyökök kissé behajlítva legyenek. Súlyemelés Leggyakoribb sérülés: izomhúzódás Hogyan történhet: túl nagy súlyt használunk, nagy ismétlésszám, egyoldalú gyakorlatok Megelőzés: Brynn Jinnett, egy New York-i edzőterem tulajdonosa szerint a monotonitás árthat meg nekünk a legjobban, tehát próbáljunk meg változó intenzitású gyakorlatokkal edzeni.

ciclismo bajo techo

A bandázs felhelyezésénél ügyeljünk spinning térd, hogy a csuklónk egyenes legyen, és a tekerést kezdjük a hüvelyujjunknál, majd csavarjuk háromszor a csukló köré, aztán pedig a tenyérnél. Utána a kisujjtól kezdve tekerjük be az ujjak között is, végül a megmaradt anyagot használjuk a csuklónkhoz, majd kössük el. A bokszkesztyűt tehát mindig csakis az így bekötött kézre tegyük! Az ütésnél spinning térd arra, hogy a tenyerünk mindig lefelé nézzen, és öklünk négy ujjal érintse a zsákot, ezáltal enyhíthetjük a nyomást a csuklónkon!

Ezen kívül érdemes beszerezni egy olyan edzőcipőt, amely biztosan a helyén tarja a bokát!

spinning térd

Christina Morrell pilates edző azt javasolja, ilyenkor álljunk vissza alappozícióba, lélegezzünk jó mélyen, úgy, hogy közben behúzzuk a hasunkat, majd erősen összpontosítva próbáljuk meg újra elvégezni a gyakorlatot. Ha a probléma továbbra is fennáll, ne erőltesse!

Ezen kívül erősítsük meg a hasizmainkat, ugyanis minél erősebbek, annál kevésbé feszül majd a nyakizom.

spinning térd

Jóga Leggyakoribb sérülés: csukló- és derékfájdalom Hogyan történhet: gyakorlat helytelen kivitelezése, a súly nem megfelelő elosztása Megelőzés: Charlene Lite jógaoktató, a csukló tehermentesítésére azt javasolja, hogy ujjainkat tárjuk szélesre támaszkodásnál.

A derékfájás elkerülésére hajolgatás és körzés előtt jól nyújtsuk felfelé a gerincet, hogy minél távolabb kerüljön a csípőtől.

Porckopással járó fájdalmas tünetekkel küszködöm a térdízületben. Javasolja a gyógyvizes kezelést Bükfürdő termálvíz?

Ezeken kívül a földön végzett nyújtásoknál rakjunk a fenekünk alá egy kispárnát, hogy gerincünk egyenes maradhasson. Oszd meg másokkal is!

spinning térd